آموزشی

ساخت وبلاگ

انتشار گزارش مالی شرکت نینتندو

  • انتشار گزارش مالی شرکت نینتندو

    امرزو شرکت نینتندو گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی مالی منتهی به ۳۰‌ام ژوئن سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد. براساس این گزارش و عملکرد خوب شرکت تا به امروز، آن‌ها انتظار دارند تا پایان سال تعداد کنسول‌های نینتندو سوییچ ارسال شده به بازار به رقم ۲۰ میلیون واحد برسد.

    همانطور که در تصویر منتشر شده از این گزارش مشخص است، آمار فروش این شرکت در مقایسه با بازه‌ی مشاهبه سال گذشته، ۹٫۱ درصد افزایش و سود اجرایی آن‌ها به میزان ۸۸٫۴ درصد افزایش یافته است.

    در کنار آمار کلی عملکرد مالی این شرکت، جزییات فروش برخی از عناوین نیز مشخص شده است. از دو عنوان Donkey Kong Country: Tropical Freeze و Mario Tennis Aces به ترتیب ۱٫۴ میلیون و ۱٫۳۸ میلیون نسخه به بازار عرضه شده است. همچنین، مجموعا ۱٫۳۹ میلیون نسخه از انواع بسته‌های Nintendo Labo به فروشگاه‌های معتبر ارسال شده است. در کنار تمامی عناوین و سخت‌افزارهای مربوط به کنسول نینتندو سوییچ، این شرکت موفق شده است یک میلیون و دویست هزار عدد کنسول NES Classic Edition را به فروش برساند.

    در سه ماهه‌ی اول در بازه‌ی ماه آوریل تا ژوئن، عنوان Donkey Kong Country: Tropical Freeze در ماه می برای کنسول سوییچ منتشر و به سرعت محبوب شد و در سراسر جهان ۱٫۴ نسخه از آن به فروش رسید. بازی Mario Tennis Aces در ماه ژوئن منتشر شد و شروع بسیار خوبی را تجربه کرد. ۱٫۳۸ میلیون نسخه از این عنوان از زمان انتشار به بازار ارسال شده است. ما در ماه آوریل، Nintendo Labo را به عنوان یک راه جدید برای انجام بازی‌ها به بازار عرضه کردیم که در سطح جهانی به آن بسیار توجه شد و با بازخوردهای بسیار خوبی از سوی خریداران مواجه شده است. فروش کلی نسخه‌های مختلف این محصول، به رقم ۱٫۳۹ میلیون عدد رسیده است. همچنین میزان فروش بازی‌های محبوبی که در سال مالی گذشته منتشر شده و محصولات عرضه شده از سوی توسعه‌دهندگان دیگر، در این مدت روندی رو به رشد داشته‌اند. در نتیجه‌ی این روند، فروش سخت‌افزاری ما به میزان ۱٫۸۸ میلیون و فروش نرم‌افزاری ما به عدد ۱۷٫۹۶ میلیون واحد رسیده است (نسبت به بازه‌ی مشابه سال گذشته فروش سخت‌افزاری این شرکت ۴٫۴ درصد کاهش و فروش نرم‌افزاری ۱۲۰٫۸ درصد افزایش داشته است). کنسول نینتندو ۳DS در هشتمین سال عرضه، موفق به فروش ۰٫۳۶ میلیون نسخه‌ای (۶۱٫۹ درصد کمتر از بازه‌ی مشابه پارسال) شده است. همچنین ۲٫۹۵ میلیون محصول نرم‌افزاری مختلف برای این کنسول به فروش رفته است (۴۹٫۶ درصد کمتر از سال گذشته). ما همچنین کنسول قدیمی نینتندو را با نام NES Classic Edition مجددا به بازار عرضه کردیم که ۱٫۲۶ میلیون نسخه از این محصول در این مدت به بازار عرضه شده است.

    اگر بخواهیم در مورد فروش دیجیتالی محصولات وابسته به کنسول‌ها صحبت کنیم، فروش محصولات قابل دانلود و سرویس‌های کنسول نینتندو سوییچ با رشد قابل توجهی رو‌به‌رو شده‌اند. فروش دیجیتالی ما در این بازه ۱۸٫۵ میلیارد ین بوده است (این میزان ۶۸ درصد بیشتر از بازه‎ی مشابه سال گذشته است).

    در زمینه‌ی دستگاه‌های هوشمند، کاربران ما از محصولات موجود در بازار مانند Super Mario Run, Fire Emblem Heroes و Animal Crossing: Pocket Camp راضی هستند. فروش محصولات مربوط به حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند معادل ۹ میلیار ین بوده است (تقریبا مشابه سال گذشته).

    این شرکت همچنین آمار فروش کلی برخی از محصولات پرطرفدار خود را منتشر کرده است. از بازی Xenoblade Chronicles 2 میزان ۱٫۴۲ میلیون نسخه، از بازی Splatoon 2 تعداد ۶٫۷۶ میلیون نسخه و ۱۰٫۳۵ میلیون نسخه از عنوان Mario Kart 8 به بازار عرضه شده است. همچنین به ترتیب ۱۱٫۱۷ میلیون نسخه و ۹٫۳۲ میلیون نسخه از دو عنوان Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of Wild تا پایان ۳۰‌ام ماه ژوئن به فروشگاه‌های سراسر دنیا ارسال شده است.

    در کنار انتشار گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اخیر، این شرکت گزارشی از برنامه‌های آینده‌ی خود را منتشر کرد و به نظر می‌رسد آن‌ها همچنان برنامه دارند ۲۰ میلیون واحد از کنسول نینتندو سوییچ را تا پایان سال جاری به بازار عرضه کنند. اگرچه فروش سخت‌افزاری این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کمی کاهش یافته است، این شرکت گزارش داده است که فروش کنسول نینتندو سوییچ از زمان برگزاری مراسم E3 2018، روندی رو به رشد داشته است.

    از زمان برگزاری نمایشگاه بازی‌های کامپیوتری E3 در ماه ژوئن در آمریکا، میزان فروش کنسول نینتندو سوییچ در حال افزایش است. در کنار فروش سخت‌افزارها، فروش محصولات دیجیتالی نیز وضعیت مناسبی پیش از رسیدن به تعطیلات دارد.

    در بازه‌ی تابستان تا پایان سال جاری، Captain Toad: Treasure Tracker در ماه جولای، سومین محصول از گروه Nintendo Labo با نام Vehicle Kit در ماه سپتامبر و Super Mario Party در ماه اکتبر به بازار عرضه خواهند شد. همچنین جدیدترین نسخه از سری Pokemon با نام Pokémon Let’s Go, Pikachu! and Pokémon: Let’s Go, Eevee در ماه نوامبر و عنوان Super Smash Bros. Ultimate در ماه سپتامبر عرضه خواهند شد. همچنین ما برنامه داریم چندین محصول جدید از دیگر توسعه‌دهندگان را در این بازه منتشر کنیم و سعی خواهیم کرد به عرضه‌ی عناوین جذاب و متفاوت ادامه دهیم. در ماه سپتامبر سرویس Nintendo Switch Online را عرضه خواهیم کرد که گستره‌ی فعالیت‌های آنلاین این کنسول را افزایش خواهد داد.

    در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند، ما برنامه داریم یک عنوان کاملا جدید با نام Dragalia Lost را در تابستان امسال و نرم‌افزار Mario Kart را تا پایان سال مالی جاری منتشر کنیم. همچنین ما قصد داریم به پشتیبانی از عناوینی که تا به امروز عرضه شده است ادامه دهیم، تا کاربران نهایت لذت را از تجربه‌ی آن‌ها ببرند.

    منبع:گیمفا.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : انتشار,گزارش,مالی,شرکت,نینتندو,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : kavoosifar test22 بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 14:57

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : kavoosifar test22 بازدید : 247 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:33

دانلود بازی MXGP PRO + Update v20180802-CODEX برای کامپیوتر

  • دانلود بازی MXGP PRO + Update v20180802-CODEX برای کامپیوتر

    شاهکار جدید کمپانی اسکوئرانیکس در ۲۹م ژوئن ۲۰۱۸ منتشر شد. دانلود بازی MXGP Pro که یک شبیه ساز حرفه ای از سری مسابقات فصل ۲۰۱۷ می باشد، به همراه کرک CODEX آماده دریافت است. این بازی در واقع دنباله‌ای بر بازی MXGP The Official Motocross Video Game است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و نظر تعداد زیادی از هواداران این ورزش را به خود جلب کرد. دانلود بازی MXGP PRO توسط استودیوی Milestone توسعه یافته است و تماما با توجه به پیشنهادات و بازخوردهای هواداران صورت گرفته و به گفته‌ی سازندگان، بازطراحی و نوسازی این نسخه بر پایه‌ی روش تازه‌ای که Square Enix آن را «رویکرد مکانیکی» می‌نامد انجام شده است. با کمک این روش، بازیکنان می‌توانند تمامی زوایا و جنبه‌های مختلف موتور خود را کاملا بر اساس معیارها و استانداردهای واقعی شخصی‌سازی کنند.

    MXGP PRO PC-CODEX

    آپدیت بازی Update v20180802-CODEX اضافه شد

    دانلود-بازی-MXGP-PRO

    Square Enix همچنین اعلام کرده که دانش و تجربیات به‌دست آمده از نسخه‌های پیشین، از جنبه‌های مختلفی ساخت و پیشرفت نسخه‌ی تازه را تحت الشعاع قرار داده است؛ تغییراتی که احتمالا تعریف و روح تازه‌ای به این ژانر خواهند بخشید. سیستم تازه‌ی طراحی و تنظیم موتور‌سیکلت که به بازیکنان اجازه‌ی شخصی‌سازی تک تک جزییات موتور خود را می‌دهد، سیستم تازه و خاص فیزیک بازی که نه تنها باعث ایجاد پیشرفت‌های بی‌شماری در حرکت‌های موتور شده بلکه جزییات برخوردها و تصادفات بازی را نیز تا حد زیادی بهبود بخشیده است و بسیاری از تغییرات دیگر (تاثیرات باد و هوا، انیمیشن‌های موتورسوار و غیره) تنها بخشی از پیشرفت‌های بزرگ این بازی، نسبت به نسخه‌های پیشین محسوب می‌شوند.

    مهم‌تر از همه، برای هر چه طبیعی کردن تجربه‌ی دانلود بازی MXGP PRO، مایل-استون طی همکاری مشترکی از نقطه‌نظرات برخی از موتورسواران حرفه‌ای و شناخته‌شده همچون تیم گِیزر (Tim Gajser)، تونی کایرولی (Tony Cairoli) و گوتیر پائولین (Gautier Paulin) نیز استفاده کرده است. تا بتواند به بهترین شکل ممکن، فضایی بسیار واقع‌گرایانه و ایده‌آل را برای هواداران این سری بازی محیا نماید.

    منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

    ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

    • بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام MXGP PRO-CODEX فشرده سازی شده است.
    • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
    • حجم بازی از ۱۱٫۶گیگابایت به ۵٫۱گیگابایت کاسته شده است.
    • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۷ الی ۲۰ دقیقه طول خواهد کشید.
    • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۱۳گیگابایت است.
    • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
    • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

    The official video game of the Motocross Championship is back! Download MXGP PRO and live the entire MXGP experience as a pro. Adjust your bike’s configuration like a mechanic, tuning the suspension, brakes or throttle to make your ride unique. Experiment with the new Pro Physics when racing and have fun with freer gameplay, thanks to new bike and rider behaviours.

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    Requires a 64-bit processor and operating system
    OS: Windows 7 64-Bit or later
    Processor: Intel Core i5-2500, AMD FX-8100 or equivalent
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 with 2 GB VRAM or more / AMD Radeon HD 7950 with 2 GB VRAM or more
    DirectX: Version 11
    Storage: 15 GB available space
    Sound Card: DirectX compatible
    Additional Notes: *Laptop versions of graphics cards may work but are not officially supported.

    سیستم پیشنهادی:

    Requires a 64-bit processor and operating system
    OS: Windows 7 64-Bit or later
    Processor: Intel Core i7-2600, AMD FX-8350 or equivalent
    Memory: 16 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 with 4 GB VRAM or more | AMD Radeon R9 380 with 4 GB VRAM or more
    DirectX: Version 11
    Storage: 15 GB available space
    Sound Card: DirectX compatible
    Additional Notes: *Laptop versions of graphics cards may work but are not officially supported.

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,MXGP,PRO,Update,v20180802,CODEX,برای,کامپیوتر, نویسنده : kavoosifar test22 بازدید : 214 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:52

21 عکس از مدل کمد دیواری 97

  • 21 عکس از مدل کمد دیواری 97
    21 عکس از مدل کمد دیواری 97

    برای شما در یکی دیگر از پست های نازشو عکس های فوق العاده زیبا و جدید از مدل کمد یواری 97 2018 را منتشر کردیم. کمد دیواری که نقش بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد یکی از ارکان اصلی دکوراسیون اتاق ها محسوب می شود و زیبایی آن به زیبایی کلی خانه بسیار کمک می کند اما مدل های مختلف کمد دیواری وجود دارد و بعضی اوقات کاتالوگ های که استاد کار های چوب به مشتری ها نشان می دهند نمی تواند سلیقه مشتری های درب بگیرید از همین رو ما در این پست و پست های آینده تلاش خواهیم کرد مدل های جدید و زیبا از مدل کمد دیواری های که بسیاری هنرمندانه درست شده است را با شما به اشتراک بگذاریم. شما اگر فکر می کنید کمد دیواری که در خانه دارید هنرمندانه و زیبا است و می تواند به بازدید کنندگان کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشد می توانید از طریق ایمیل عکس ها را برای ما ارسال و کنید ما در کوتاه ترین زمان آن به این مطلب اضافه خواهیم کرد تا سایر افراد هم بتوانند از آن استفاده کنند. شما را دعوت می کنم به تماشای عکس های جدید مدل کمد دیواری سال 97.

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری ام دی اف اتاق خواب

    مدل کمد دیواری

    مدل کمد دیواری

    رنگ کمد دیواری 2018

    مدل کمد دیواری

    امیدواریم در پایان از بین این عکس ها مدلی را انتخاب کرده باشید بزودی شاهد مدل های جدید و خاص تری در سایت نازشو خواهیم بود.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : 21,عکس,از,مدل,کمد,دیواری,97, نویسنده : kavoosifar test22 بازدید : 263 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:25

مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران با رویکرد تلفیقی

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران با رویکرد تلفیقی

    دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته  مدیریت

    هدف از این پژوهش ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران با رویکرد تلفیقی تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها DEA و کارت امتیازی متوازن BSC بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد


    چکیده:
    با توجه به لزوم و اهمیت مطالعه کارایی بانک‌ها، جهت شناسایی واحد های ناکارا و برنامه ریزی برای بهبود عملکرد بانک‌ها، در پژوهش حاضر به اندازه گیری کارایی 20 شعبه از شعب بانک تجارت در شهر تهران و در دوره زمانی سال‌های 1389 و 1390 با استفاده از تحقیق روش تحلیل پوششی دادها و کارت امتیازی متوازن پرداخته شده است. برای محاسبه کارایی شعب بانک با DEA_BSC با فرض بازده متغیر به مقیاس و دیدگاه ورودی محور استفاده شده و با توجه به شاخص‌های ورودی و خروجی تعیین شده برای هر یک از مناظر کارت امتیازی متوازن امتیاز کارایی برای هر یک از چهار منظر محاسبه و سپس با استفاده از میانگین ساده و همچنین میانگین موزون بر اساس نظرات خبرگان به محاسبه امتیاز کارایی پرداخته‌ایم. همچنین از شیوه برنامه ریزی آرمانی تحلیل پوششی دادها (با دیدگاه ورودی محور) برای رفع مشکل مدل‌های کلاسیک استفاده کرده و از این روش نیز امتیاز کارایی شعب را محاسبه شده است. در فرآیند تحقیق شعب کارا و ناکارا تمیز داده شده، ضرایب کارایی هر یک از شعب محاسبه و مازاد عوامل تولید برای هر یک از شعب ناکارا تعیین گردیده است.

    کلید واژه:
    تحلیل پوششی داده ها، کارت امتیازی متوازی، CCR،BCC


    مقدمه
    برخورداری از رفتار خردمندانه و زندگی به همراه کار عقلایی از ابتدای زندگی انسان با وی بوده است در نتیجه بهره‌وری و کارایی از آغاز خلقت مورد توجه انسان قرار گرفته است. بشر همواره با دو مشکل، داشتن آرزوهای نامحدود و منابع محدود برای رسیدن به این خواسته‌ها مواجه بوده است. بدین جهت همواره کوشیده است تا به بهترین نحو از این منابع استفاده نماید. از صنایع بسیار ارزشمند هر جامعه می‌توان به صنعت بانکداری اشاره کرد که باعث توسعه روز افزون آن جامعه می‌شود. امروزه در تمامی جوامع پیشرفته، صنعت بانکداری را عاملی برای پیشرفت آن جامعه می‌دانند. به جهت دلایل ذکر شده و اهمیت بانک به عنوان یکی از شاخص‌های پیشرفت، ارزیابی عملکرد شعب بانک دارای اهمیت بالایی می‌باشد. بکار گیری موضوعات بنیادی و اصولی برای ارزیابی عملکرد می‌تواند از ابزارهای بهبود عملکرد باشد. استفاده از آن باعث می‌شود که سازمان‌ها عملکرد خود را تغییر دهند و به آن بهبود ببخشند تا بتوانند با سرعت مناسب‌تر به اهداف و استراتژی‌های از پیش تعیین شده دست یابند.

    در این پژوهش سعی شده است با شناسایی و تحلیل معیارهای ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت، مدلی مناسب با استفاده از تلفیق مدل تحلیل پوششی داده‌ها و کارت امتیازی متوازن ایجاد و عملکرد آن‌ها ارزیابی و با هم مقایسه شوند.

    1-2- بیان مسئله تحقیق
    ارزیابی عملکرد سازمان‌ها در جهت گیری تصمیمات آتی آن‌ها نقش اساسی دارد. در این راستا باید میزان کارایی و بهره‌وری سازمان‌ها مورد محاسبه قرار گیرد تا از این طریق بتوان در تصمیم سازی‌های آتی روند رشد اقتصادی را زیر نظر داشت. در عصر حاضر دستیابی به رشد اقتصادی از طریق ارتقای بهره‌وری از مهم‌ترین اهداف اقتصادی کشورها به شمار می‌رود. ارتقای بهره‌وری با استفاده بهینه از عوامل تولید حاصل می‌گردد و در نیل به رشد اقتصادی مستمر و تولید پایدار نقش مهمی را ایفا می‌کند.
    یکی از ابزارهای مناسب و کارآمد در این زمینه، تحلیل پوششی داده‌ها، DEA می‌باشد که به عنوان یک روش غیر پارامتری به منظور محاسبه کارایی واحدهای تصمیم گیرنده استفاده می‌شود. از طرفی دیگر با توجه به جامع بودن کارت امتیازی متوازن برای ارزیابی عملکرد و کاربرد روزافزون آن برای مباحث استراتژیک مدیریتی، از چهار دیدگاه آن برای ارزیابی عملکرد سازمان استفاده شده است BSC . مبنای چارچوبی جامعی را برای مدیران فراهم می‌کند که استراتژی شرکت را به مجموعه‌ی منسجمی از معیارهای عملکردی ترجمه می‌کند (زارعی متین،1389).


    در این پژوهش BSC به عنوان ابزاري براي طراحي شاخص‌های ارزيابي عملكرد و از DEA به عنوان ابزاري براي اندازه گیری عملكرد استفاده شده است.

    روش‌های موجود ارزیابی و سنجش کارایی واحدهای بانک اغلب تجربی و فاقد پشتوانه علمی محکم می‌باشند و علاوه بر این به دلیل استاندارد نبودن این روش‌ها نتایج آن‌ها در بانک‌های مختلف با یکدیگر قابل مقایسه نیستند (بشلی،1382). از طرف دیگر هر بنگاه اقتصادي براي ادامه حيات خود در جريان رقابت با ساير بنگاه هاي موجود در يك صنعت با توجه به رشد فزاينده تكنولوژي و موج گسترده اطلاع رساني و توسعه خدمات متنوع، همواره بايد از پويايي لازم برخوردار باشد، لذا كنترل و ارزيابي مستمر فعاليت و عملکرد آن بنگاه ضرورتي اجتناب ناپذير می‌باشد. در اين رابطه شاخص‌های گوناگون و متفاوتي مورد استفاده قرار می‌گیرند كه برخي از آنان عبارتند از اثر بخشي، كارايي، نوآوري، بهره‌وری و... در ميان معيار هاي موجود كارايي و توسعه و بهبود آن اهميت فراواني داشته و صاحب‌نظران بسياري به آن پرداخته‌اند. بدون شك بدون ارزيابي عملكرد سازمان‌ها نمی‌توان از اثربخشي و كارايي سازمان‌ها كه شرط لازم براي حضور در عرصه رقابت بین‌الملل است اطمينان حاصل نمود (سلطان محمدی،1389).

    باید توجه کرد که ارزيابي عملكرد باید مناسب با جایگاه و کارکرد سازمان باشد و همچنین برای حفظ مزیت رقابتی شرکت باید به ارزیابی عملکرد بپردازد. در مقطع فعلی صنعت بانک و بیمه از مهم‌ترین نهادهای اقتصادی در جوامع پیشرفته و در حال توسعه کنونی می‌باشند. ارزیابی عملکرد شعب باعث می‌شود که مدیران ارشد سازمان بتوانند تحلیل مناسبی از عملکرد واحدهای خود داشته باشند.

    به طور کلی آنچه را نمی‌توان اندازه گیری کرد نمی‌توان به خوبی اداره کرد. گام بنیادی در پایداری چنین روش مدیریتی ایجاب می‌نماید که با رویکرد به روش‌های کارآمد علمی و کاربردی به تعادل بین ورودی‌ها و خروجی‌های سازمان دست یابیم و با ارزیابی مستمر عملکرد به نهادینه کردن بهره‌وری اقدام نماییم. دستیابی به خواسته‌ها و ضرورت‌های مذکور و آنچه این پژوهش به دنبال آن است، با اندازه گیری فعالیت‌ها و از طریق به کار گیری مدل‌های علمی و کمیت پذیر و نهایتاً طراحی و استقرار یک نظام عملکرد ممکن خواهد بود. اندازه گیری موجب شناسایی عوامل موثر در بهره‌وری، تعیین اولویت‌ها می‌شود و به تصمیم گیری کمک می‌کند و اطلاعات با ارزشی را برای ارزیابی تأثیر تغییرات و ارزیابی منابع در اختیار مدیر قرار می‌دهد. در واقع این اطلاعات نمایانگر این موضوع است که بنگاه مورد مطالعه تا چه حد از منابع خود به صورت بهینه استفاده می‌نماید، و در مقایسه با سایر بنگاه‌ها چه عملکردی دارد (محمدی،1389).

    روش‌های متداول ارزيابي عملكرد قبلي عمدتاً بر جنبه هاي مالي سازمان توجه داشتند و شاخص‌های خود را حول آن متمركز كرده بودند ولي كارت امتيازي متوازن شاخص‌های خود را به چهار چشم انداز مالي؛ فرآيندها؛ مشتري و يادگيري و رشد نيروي انساني توسعه داده و به دنبال ايجاد توازني بين اهداف مالي به عنوان نتيجه عملكرد گذشته (شاخص‌های گذشته نگر) و سه شاخص ديگر (شاخص‌های آينده نگر) است.همچنین مدل‌های تحليل پوششي داده‌ها DEA میزان توانايي در هر واحد تصميم گيرنده (DMU) در تبديل ورودی‌ها به خروجی‌ها را ارزيابي می‌کند كه اين ميزان توانايي، کارايي ناميده می‌شود. این روش از تکنیک‌های معتبر ارزیابی و مقایسه عملکرد می‌باشد. 
    شایان ذکر است تکنیک‌های BSC و DEA به عنوان ابزارهايي هستند كه نمی‌توان آن‌ها را به عنوان تکنیک‌های جايگزين هم مطرح نمود. بلكه استفاده تلفيقي از آن‌ها در نظام ارزيابي عملكرد لازم به نظر می‌رسد. به عبارت ديگر می‌توان يك ارتباط سيستماتيك بين دو مدل ياد شده ايجاد نمود. بطوريكه از يكي از آن‌ها به عنوان مكمل و پوشاننده نقاط ضعف مدل ديگر استفاده كرد.


    لذا در اين پژوهش با تلفيق دو روش كارت امتياز متوازن BSC و تحليل پوششي داده‌ها DEA که از معتبرترین و کاربردی‌ترین روش‌های سنجش کارایی و بهره‌وری هستند به ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران می‌پردازیم.


    فهرست مطالب

    فصل 2    ادبیات موضوع    11
    2-1-مقدمه تحلیل پوششی داده‌ها    12
    2-2- مروری بر مبانی نظری کارایی    13
    2-2-1 مفهوم کارایی    13
    2-2-2- انواع کارایی    14
    2-3- کارایی، بهره‌وری و اثر بخشی    15
    2-4- قانون بازده به مقیاس    16
    2-5- روش‌های برآورد کارایی    18
    2-6- روش‌های غیر پارامتریک    20
    2-7- دیدگاه ورودی محور و دیدگاه خروجی محور    22
    2-8- تحلیل پوششی داده‌ها DEA    23
    2-8-1- مدل CCR    24
    2-8-2- مدل BCC    28
    2-9- برنامه ریزی آرمانی    31
    2-10- مدل رتبه بندی کارایی متقاطع    32
    2-11- مزایای تحلیل پوششی داده‌ها    33
    2-12- کارت امتیازی متوازن    34
    2-13- معرفي کارت امتيازي متوازن    36
    2-14- مناظر کارت امتيازي متوازن    38
    2-14-1 منظر مالی    38
    2-14-2 منظر مشتری    38
    2-14-3 منظر فرآيندهاي داخلي    39
    2-14-4 منظر يادگيري و رشد    40
    2-15-پیشینه تحقیق    42
    2-15-1- مرور پیشینه تحقیق تحلیل پوششی داده‌ها    42
    2-15-1-1 مقالات چاپ شده در مجلات بین‌المللی    42
    2-15-1-2 مقالات چاپ شده در مجلات داخلی    49
    2-15-2 مرور ادبیات موضوع کارت امتیازی متوازن    54
    2-15-3 مرور ادبیات موضوع تحلیل پوششی داده‌ها و کارت امتیازی متوازن    58
    مراجع   و منابع

     

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : مبانی,نظری,ارزیابی,عملکرد,شعب,منتخب,بانک,تجارت,استان,تهران,با,رویکرد,تلفیقی, نویسنده : kavoosifar test22 بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:49

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,با,کیفیت,و,پایدار,سرور مجازی المان, نویسنده : kavoosifar test22 بازدید : 263 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 17:31

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : محصولات,ارایشی,با,کیفیت,و,ارزان, نویسنده : kavoosifar test22 بازدید : 283 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:39

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : kavoosifar test22 بازدید : 258 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 19:21

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : kavoosifar test22 بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 19:18

لینک دوستان

خبرنامه